..

Kom nyss hem till älskling, har vart och ridit Bea :D Känner mig helt död i hela kroppen, tror jag håller på att bli sjuk, inte okej..
Men iaf, alarmet ringde vid 8 i morse, upp och hoppa direkt, pigg och glad..

Vid typ 10 drog jag och red med Elisabeth, älsklings mamma! :D Hon hade Tamarillo och jag Ladde. Blev bara en kort skrittsväng i skogen, men det skadar inte, Ladde har noll kondition, och inga muskler över huvud taget.. Men de skötte sig fint, mina gulliga pållar <3

Senare tog jag och älskling moppen upp Till Bea, häst nummer 2 ;). Red en sväng med Marie, Nathalie och Camilla. Alla fyra hästarna fick komma ut idag. Bea skötte sig underbart som vanligt, var en j¨vla massa tjaffs vid en vattenpöl, men till slut tog vi oss över.. redigt fjantigt faktiskt. Idag stod hon stilla ändå tills jag sa att hon fick gå när jag skulle upp, redigt bra, där har hon gjort stora framsteg faktiskt!

Dålig kalite på bilderna, men det är iaf från tömkörningen förra veckan :)

B E A  B U S  < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0