Morgonblogg..

Sitter hemma hos älskling och morgonbloggar, han gick nyss till bussen :(
Var flera veckor sen jag gick ner och väckte honom på morgonen så tyckte att han förtjänade det idag, hihi.

Igår skulle jag ha ridit Bea för andra gången med Marie men hon kunde inte igår så fick hoppa över det. Idag ska vi dock rida, drar dit vid typ 5 :D
Men iaf, igår stod jag och borstade henne och hon stod lös i boxen med dörren öppen, duktig flicka ;) Var så kul och borsta henne, man såg verkligen att han tyckte det var skitskönt, gullehäst!
Har inget annat att säga om dagen i stallet igår, men hon är för söt alltså :,) Och enorm.. jag överdriver inte.. hon är skitstor! Haha.

Senare på kvällen blev det att vara med älskling och Hutten, drog ner till Pelle och fixade lite med älsklings moppe, den är ju trasig :( Stackars lilla moppen.

Men ahja, har inget kul att berätta, hörs senare ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, vill du ha en ny bloggdesign?

Har just nu en utlottning, här: http://mammajessica.webblogg.se/2011/april/utlottning-gra-rosa-design.html

2011-04-08 @ 08:57:31
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0