Ni anar inte vad jag gjorde igår..

Jag gick och hittade mig en häst! Efter allt detta hopplösa letande hittade jag en som jag faktiskt tyckte om!

Ett stort brunt sto på 173 i manke, 6 år, grundriden i dressyr, hoppar banor på 1 meter, otroligt känslig i munnen..

Provridningen blev väl inte världens bästa kanske, haha. Efterssom de varken hade ridhus eller ridbana så fick jag rida ute på en äng typ. Där var det skithalt och verkligen världens sämsta underlag, så skrittade och travade bara. Men hon skötte sig bra ändå, lilla Bea. Positiv till precis allt och bara.. allmänt.. söt.
Tror på det här faktiskt!

Är inte riktigt bestämt när hon kommer hem än, men det lär nog inte dröja så länge!

Älskling tog bilder på henne med mobilen igår så kan förhoppningsvis slänga upp dom lite senare idag, hon är skitsöt, i promise ;)

Men iaf, vaknade nyss upp hemma hos älskling, eller jag har försökt få liv i honom i ca en timma utan resultat så gav upp och satte mig här.. Fattar verkligen inte hu man kan ha sånna morgonproblem som han har.. I vanliga fall brukar jag tycka synd om honom men nu är jag bara väldigt irriterad, haha. Bäst för honom att han vaknar snart!

Vet att det har blivit dåligt med bilder på sistone.. men lovar att det ska bli ändring på det.. snart!

Hööööres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0