T A M A R I L L O < 3

Naw, ni skulle sett mitt stora, fina underbara svarta halvblod idag alltså. <3
Var ute på ängarna bakom stallet och red. Massa massa galopparbete, öka, minska osv, han måste lära sig att lyssna ;) Men han var verkligen hur go som helst, han blev helt slut och svettig dessutom. Det var ett bra tag sen jag lyckades rida honom så att han blev svettig, haha!
Helt sjukt att han har så pass bra kondition som han har med tanke på att han inte går särskilt mycket egentligen. Ca 4 gånger i veckan bara, men han håller sig både musklad och i kondition, min fina gubbe! <3

Nu sitter jag uppe på lanet igen, glad att jag inte behöver gå hem sen för älskling fixade sin moppe idag! Haha :D Nu ska han snart vara med i en lol turnering som han självklart kommer vinna ;) Sen blir det att dra ner till stallet och dra på hästarna sina täcken igen. Hem och duscha och käka något vettigt, sen kanske upp hit igen.
Ja ni ser, det blir en jäkla massa åkande fram och tillbaka.. haha.

Ses ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0