Tråkig blogg, nehe menar du det.. ?

Ojojoj.. nu var det ett bra tah sedan det skrevs något i min för tillfället döda blogg.. Som jag har sagt många gånger förut har jag faktiskt inte haft tid, och det är sant den här gången! Har haft fullt upp hela dagarna, med tanke på att jag har mina hästar i två olika stall blir det lite rörigt, hehe..

Men det har hänt mycket dom senaste dagarna faktiskt!

Bea har tömkörts, samt haft svanskappa på sig för första gången i sitt liv misstänker vi med tanke på hennes reaktion. Finns film på tömkörningen, kanske kommer upp här. ;) de senaste 2 dagarna har jag ridit henne helt själv och det har gått kanon, faktum är att hon nästan känns lugnare när man är ute på hene själv.
Hon har gått ganska mycket den senaste veckan, i princip varje dag faktiskt. Man märker hur trött hon blir, men att hon ändå är positiv till precis allt och försöker göra sitt allra bästa! Kan säga att hon verkligen har växt otroligt mycket i mina ögon de senaste dagarna, hon är en redig liten pärla faktiskt! Och för att inte tala om hur mycket hon lagt på sig, muskler och "fett" växer fram så det bara knakar, kul!

Loooovar att det kommer lite bilder på henne, seeeenast imorgon!

Men självklart har jag inte glömt bort min gammelman heller, även fat det kanske låter som det. ;)
Han har också varit ute i princip varje dag den här veckan, haft både hopp och dressyr träning sen jag uppdaterade senast till o med! Idag var vi ute på långtur på över en timma i skogen han och jag, myspys!

Kvällen idag har spenderats med Älskliiing, Becka, Jacob, Hutt och Kråkan, finfint. Just nu kör älskling hem Hutt så sitter och väntar på att han ska komma tillbaka tillsammans med min fins brutta Becka§. Sen när han kommer blir det att dra upp till mig o duscha, sen ner hit, glo film, kramas och sova! Gud vad jag älskar fredagar! :,)

Har planerat att rida båda hästarna hela helgen, om jag orkar vill säga, känner mig helt död när jag kommer hem på kvällen efter att ha ridit båda hästarna! Tappar all ork, haha. Antar att det är nyttigt med motion.. Men nu är det bara en vecka kvar av skolh'lvetet, sen är det lov, satan i gatan vad skönt! Då kan vi ju snacka rida varje dag, hehe ;)

Men ahja, vi höres imorgon eller senare när älskling kommer hem med mobilen så jag kan föra över bilderna på Bea osv, hare guttans så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0