Träningen för Otto igår var.. bäst, helt enkelt.

Det går faktiskt inte beskriva hur j¨vla.. bäst det gick igår faktiskt! Han var så sjukt duktig igår min lilla plutt! Faktisk så känns han vääldigt liten nu när man har Bea, haha! Men igår alltså, hoppade väl bana på ca 1 meter igår, vill inte hoppa honom högre, känns onödigt med tanke på att han inte ska tävlas högre osv. Men iaf, på banan fanns redigt knepiga svängar, 3 kombination och lite allt möjligt, men han tog i och hoppade som bara satan kan jag lova! I princip alla avstånd stämde, eller ja han kom inte "akutfel" nån gång. Han hoppade som en gud, jag red bättre än vad jag gjort på väldigt länge och.. ja.. det var.. a w e s o m e !
Idag fick han en vilodag min lilla gubbe, det förtjänar han, satan vad han tyckte det var kul igår, haha!

Idag på morgonen åkte jag, mamma, älskling och Rickard till Gamleby och köpte foder till hästarna. Våra gamlingar fick kraft grund precis som vanligt, men vi köpte kraft grov till Bea. Innan har hon också fått grund, men grov ska tydligen vara bra för hästar som har dåligt med hull osv, det blir nog bra ;)
Sen hem, byta lite kläder osv, sen upp till.. lanet.

Hade faktiskt helt glömt bort att det var lan nu på lovet, men men, nu är vi här iaf! Ska åka hem sen med mamma och käka mat, gud vad hungrig jag är! :( Sen blir det nog att dra upp hit igen, niice ;)
Men ska se till o rida mycket nu de sista dagarna på lovet, inte sitta instängd i en svettig lanlokal i flera dagar liksom, haha..


Funderar på att dfrra igång en frågestund nu när det ändå är lan lixom, då har man ju mycket tid vid datorn, haha. Men får väl se om jag orkar, har inte haft lust att blogga alls den senaste tiden men får väl försöka ta tag i det, på riktigt den här gången.. haha.

Men ahja, vi hörs senare ;)
Tamarillo i mitt hjärta. <3


"Om du tänker tillbaka på ditt liv och inte får tårar i ögonen av varken glädje eller sorg, förstå då att allt är bortkastat"

Kommentarer
Postat av: Ebba Kernen

Skulle vi rida någon dag ? :) §

2011-04-28 @ 10:28:03
URL: http://ebbakernen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0