Finaste vännen ever §

Rebecka Amanda Maria Svensson


Haha ja, du bad mig skriva ett inlägg om vad jag verkligen tycker om dig, det här kommer ta lång tid :( Men jag lovar att jag ska göra mitt allra bästa för att verkligen få fram hur sjukt underbar och fin du är!


Hur länge har vi känt varandra nu? Ja, det börjar väl närma sig 2 år  i think.. vi lärde känna varandra sommaren innan jag skulle börja 6an och du 7an.. herregud, det var tider det.. Kommer fortfarande ihåg när vi blev kompisar, det var den där sjuukt varma sommardagen i typ.. juni 2009 när vi tältade med Ellinore.
Ellinore har berättat att du egentligen inte ville att jag skulle komma dit för att du inte kände mig, du sa typ "Men Ellinore, tänk om jag inte tycker om henne och hon är jättejobbig" Haha, så gullig.
Efter den dagen började vi vara mer och mer, och det tog fan inte lång tid innan vi började kalla oss för bästisar och berättade allt för varandra.

Sandsson power, remember that?

Becka, jag är verkligen glad att jag fick lära känna dig, det finns inte ord alltså! Du är den bästa vän jag någonsin har haft, du är en av de få jag verkligen berättar saker för. Det är så skönt att ha någon man kan gå till och bara tjuta för att hela världen är så jävla orättvis och allt är skit. Det är skönt att ha någon som verkligen gör allt för att få fram ett ynka litet leende.  Personer som du finns det inte många av, och de är verkligen guld värda!


Haha, när jag sitter och skriver det här sitter jag och tänker på alla de hundratals gånger vi har bråkat, varit osams och skrikit på varandra. Faktiskt är det så, vi har alltid något att tjaffsa om, och det är vääldigt ofta vi har olika åsikter om saker och ting. Det kan räcka att Becka föredrar typ röda äpplen och jag gröna så kan vi ligga hemme på mitt köksgolv och brottas som dårar, kärlek! Men, när man är bästa vänner spelar det ingen roll hur mycket man bråkar, för man inser alltid vilken jävla idiot man har varit och går och ber om ursäkt, haha. 


Och för att inte tala om hur spapligt många roliga minnen vi har tillsammans, jag och min fina Becka. Alla nätter vi legat hemma i min säng och masserat varandra i timmar, haha... När vi alltid kollade skräckfilm på kvällen och jag somnat efter typ 10 minuter, nästa dag gav jag mig faaan på att jag skulle lyckas hålla mig vaken.. men icke.. När Becka skrev saker på hela min rygg med en bläckpenna och jag hade gympa dagen efter.. skapligt pinsamt.. När Jane slängde av Becka ute på en äng och hon ramlade rakt i en lerpöl.. haha fyfan vad jag garvade då, det är fan fortfarande roligt.. När vi sminkade oss som värsta fjortisarna och tog massa bilder som man kan sitta och garva åt änn idag.. 


Ja, Becka är en unge som jag verkligen har delat både gllädje och sorg med. Hon har alltid funnits där för mig, även fast jag kanske inte har gjort detsamma. Många gånger har jag tänkt "Jag orkar inte med den där skitungen längre" men det är inte sant för 5 öre. Jag behöver henne för att mitt liv ska fungera som det ska. Hon är inte den jag behöver vara med varje dag, men hon är den jag behöver när det verkligen är något som har hänt, spelar ingen roll om det är bra eller dåligt. Becka finns alltid där när man behöver henne.

Vet inte riktigt vad jag ville få ut av det här, men jag vill att alla ska veta att det är jag och Becka till döden, inget kan skilja oss åt.

Jag älskar dig, tack för att du finns och lyser upp mina dagar, världens finaste vän. <3


HAHAHHA, GuLLIG §











JAG ÄLSKAR DIG! <3

Kommentarer
Postat av: becka

Detsamma mitt hjärta,

jag älskar dig så otroligt mkt,

det finns ingenting som kan få mig att gå ifrån din sida ska du veta. Du är min bästa vän, och det kommer du alltid att vara gumman.

2011-04-29 @ 00:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0