Wierd dag..

I morse åkte vi till Mantorp med Bea. Efterssom det fortfarande finns spår av ""hältan"" bestämde vi oss för att åka dit, för säkerhets skull liksom. Men ja, de hittade ingenting, trots att hon blev ganska rejält halt när de hade böjt henne, och hade grad 2 på hälta redan innan de började böja henne.. knepigt. Men ja, återbesök om typ 1,5 vecka, då hoppas vi att det är bättre, stackars lilla häst :(

Åkte iväg vid 10 i morse, och kom hem vid typ 7, med andra ord har hela dagen spenderats i en varm bil och på veterinärkliniken. Hade tänkt rida Tamarillo när jag kom hem men det sket sig ju ganska rejält, haha. Nu sitter jag iaf uppe på lanet och pratar med min fina Becka som håller på att gästblogga åt mig på datorn brevid.. undra vem som blir klar först, haha.

Men ja, min fina Beckaa bad mig skriva ett inlägg om vad jag tycker om henne.. ojojoj :( Skoja, im on my way baby! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0