Besöksrekord igår :D

Haha, kanske är lite sjukt men blir bara glad över alla dessa kommentarer om att jag borde växa upp och bla bla bla! Det betyder somsagt bara att bloggen växer, och igår hade jag besöksrekord ;) Fortsätt så är ni snälla!
Haha både EG och SJ verkar ha något emot att jag ska publicera inlägget om Bea, så synd! Måste ju vara något ni är rädda för efterssom ni reagerar som ni gör. Ni säger ju att jag är omogen, men ni borde ju veta bättre än att hacka ner på en "omogen liten 14åring" ni är ju trots allt vuxna båda 2!
Men har iaf kommit en bra bit på väg med inlägget om Bea nu. Vet dock inte om jag behöver publicera det här längre med tanke på att mamma skrev en kommentar där det står hur det var.. får se hur det blir, men för er som vill läsa sanningen är det bara att bläddra några inlägg ner! :) Även fast jag inte skriver ut inlägget kommer det nog ut bilder, med tanke på att vi fotade henne varje vecka för att se viktökningen :)
Haha jaja.. idag ska jag iaf ta med mig min fina Becka ut och rida! Sätter upp henne på Tamarillo, det funkar säkert ;) Haha. Annars idag händer det inte mycket, inte än iaf.. haha.

Kommentarer
Postat av: Ellinore

LÄGG UPP DET EMMA!

de förtjänar dom! o jag tror inte jag har hört hela historien satt jag vill veta, ALLT :)

Då gör du Bea en tjänst också <3

2011-08-19 @ 23:47:49
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0