Bild från gårdagens prisutdelning!

Sitter nere hos älskling och tråkar, men kan ju berätta lite kort om dagen när jag ändå inte har något annat för mig! :D

Först var det ju skolan i 48 miljoner år kändes det verkligen som idag. Hade inte direkt några skitjobbiga lektioner men typ inga raster över huvudtaget, chill -.- Tog mig iaf igenom det men dock inte utan att lacka balle på ett par personer, men det är sånt som hör till! Hahahah. 
Sen åkte jag hem och drog till stallet, rida i ösregn är det bästa som finns! Tamarillo behövde ju gå också så var så illa tvungen, var ett par dagar sedan han gick ordentligt. Blev dock bara en snabbis, men han ska gå längre imorgon :) Haha red med sadelöverdrag idag också, tänker inte låta min jaguarsadel bli blöt! Aldrig i livet, då dör jag heller, HAHA. Nä.. men en sån pass dyr sadel måste man ta väl hand om! hihi. Hade faktiskt rumptäcke på Tamarillo också, han får inte heller bli blöt, min skatt! 
Iaf, annars har vi ungeför 100 miljoner läxor känns det som. Förstår itne hur jag ska hinna med allt? SUCK.
Bild från igår på prisutdelningen, hela vårat duktiga lag! Tog bilden från Ellinore, hoppas det var okej! :D


Från vänster: Anna kling och Junior del mar, Ellinore Nyberg och May del mar, Jag och Bamse, Nathalie huhtinen och Amazing!
Har jag berättat att vi var på Bamses "hemmaplan" och tävlade igår? Haha hans gamla ägare bor typ 2 mil ifrån tävlingsplatsen så han har troligtvis varit där ett antal gånger på träningar osv! Fick ett sms från henne förut, där det stod att hon hört att vi vann och allt! Så det var nog någon på tävlingen som kände igen honom, för gamla ägaren var inte där iaf :)
Men åh, är så himla pepp på att starta 110 med honom nu! Meterbanor bara leker vi oss runt som ingenting! Ska ta och kika lite på om det finns några tävlingar här i närheten som man kan åka på! Längtar verkligen tills nästa tävling, så jävla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0