BlaaaaBlaaaaBlaaaa

Gud, känner att jag verkligen suuuger på att blogga, men det är så tråkigt asså :( Har aldrig nånting att skriva om och bla bla bla, ja ni vet..

Sitter för tillfället i soffan med älskling, helt schleeeten efter en heldag uppe i frösvi där jag kollat på ponnytävlingar osv.. Men ska dra och rida sen.. snaaaart, orkar inte, haha. 

Imorgon är det iaf tävling, TAGGA! Ska bli sjukt kul verkligen, hoppas att det går bra bara, men det brukar det ju göra ;) Eller iaf med Tamarillo, min älskade ängel. Får se hur min busiga fransman Bamse sköter sig, det lär märkas!

Men han har blivit bättre på att gå hemifrån faktiskt, det är bara sitta där o chilla en minut eller så, sen bara trampar han iväg, gullehäst. Och han är så jäkla envis också haha, visst det tar inte så lång tid att få iväg honom, men det är vaaarje dag, haha. att han inte ger sig, suck! Känns som att det är en busig liten ponni jag skaffat mig, hihi!

Faktum är att han faktiskt är som en ponny. Ser ut som en gör han också, ahah. Men typ kort man som står åt alla håll och kanter, bus glimten i ögat och allt.. finis <3

Om man sen jämför med tamarillo, min viking.. höhö. Stor och bastant, o-rubb-bar (???) HAHA. Han ser ju mer ut som en sån där.. ja vad ska man säga.. stjärna? ;)

Iaf, vad fan har jag babblat om? Suck, blir så ibland. Men ikväll ska båda duschas iaf, suuuck! tar typ en halvtimma för mig att duscha en häst ( Dom MÅSTE ju faktiskt va fina!) + att jag står och flätar och donar i ytterligare en halvtimma.. stackars hästar.

Har börjat bli jättenervös också :( Inte bra alls. Men äsch, det går säkert bra :D

Ahja, annars har jag faktiskt inte mycket alls att berätta. Sommarlovet är snart slut, helt sjukt verkligen. Känns som att det knappt har börjat.. Vill inte börja skolan igen alltså :( Och för att inte tala om att det snart är vinter också, åh :(

I won´t survive!

Men ja, fan orkar inte sitta här längre, höööörs.





Kommentarer
Postat av: Ellinore

HAHAHA, "min busiga fransman bamse" de va den bästa! Thahah! <3

2011-08-13 @ 19:58:04
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0