blablabla

Var ute och red en sväng på min fina Bamse idag. Red upp till banan och red lite markarbete, var ett bra tag sen vi jobbade på formen osv. Man måste få honom motiverad om han ska arbeta, annars går det bara inte. Han var lite tjaffsig i början, men efter ett tag släppte det och han vart hur fin som helst.

Längtar efter Marieträningen nästa vecka, BEHÖVER DEN NUUUU! Har nog aldrig i hela mitt liv ansett att jag är beroende av ett markarbetspass förut, vuxenpoäng check!

Tamarillo fick vila idag, han har ju gått 2 dagar på rad nu, finisen. Imorgon får båda stå, ska till fårbo eller vad et heter med alla 8or.. -.- Tror dock inte jag ska sova över där som alla andra ska haha, åker nog hem. Orka sova där liksom, ingen av dom jag umgås med ska ju det iaf..

ANNARS, jag vet itne. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0