.

Skolan har dragit igång på riktigt nu, känns inte sådär jättekul. Har världens sämsta schema och världens kortaste raster, check.. Så jävla segt, snart blir det mörkt vid typ 3 också, hur fan ska jag kunna rida då? Åh! -.-


Iaf! Idag var jag ute på en skogsrunda med Bamse! Idag var första gången på ca 3 veckor han gick ifrån stallplanen utan en enda protest, framsteg! Hoppas att det håller i sig såhär nu, så det inte börjar igen om en vecka typ, skulle ju inte bli förvånad, haha. Men detta betyder iaf att jag har vunnit över honom, även fast han försöker ta upp kampen senare är det jag so är ledaren just nu, känns fint ;) Haha.
Annars.. ingenttiiiiing. Vi hörs sen, kommer nog upp lite bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0