Första skolveckan avslutad..

Och lever fortfarande, faktiskt! Men det är nog knappt ibland må jag säga, usch. Redan skoltrött, illa.. Men men.. snart är det ju jullov.. höhö..


Iaf! På söndag blir det ju att åka iväg och tävla med laget! Ska ha med mig Bamse, tycker synd om Tamarillo att han ska behöva stå så himla länge i transporten, han blir ju så himla stel osv, känns inte rättvist mot honom att göra så, när han inte ens kommer kunna prestera sitt bästa. Hursomhelst är det bajslångt dit vi ska, typ Jönköping? Något sånt.. åh :( Haha, men vad gör man inte för laget? ;)



Känns tråkigt att jag inte kommer kunna ha med mig Tamarillo.. vill ju njuta så mycket som möjligt av tiden som finns kvar med honom. Jag vet ju liksom att vi har inte 100tals täv,lingar kvar.. det kanske är det här året ut.. som sen är allt bara slut.. Tävla är iaf något han kommer få göra så länge han vill och orkar, han brinner verkligen för det, finns inget i hela världen han tycker är roligare.


Vad babblar jag om egentligen? Haha vet itne, suck. Blir så ibland. Iaf, nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem. Han åkte in till stan för att köpa kläder men kunde inte följa med, så då skiter han i det, haha. Så vi ska väl åka in imorgon tror jag, får se!


Hur som helst, idag har båda hästarna gått. Tamarillo fick sig en långrunda i skogen och Bamse en liten skrittur bara. Fina och duktiga som vanligt, mina pojkar <3

Iaf, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0