Godmorgon!

Haha ja helt seriöst faktiskt.. god morgon -.- Vaknade nyss faktiskt.. haha illa. Fattar inte vad det blivit av mig senaste veckan, sover alltid till efter 12 typ? Det är ju skitbra nu när skolan börjar, kommer vara piggare än aldrig för.. höhö.

Just nu regnar det ute också :( Jag som hade tänkt dra och rida när jag vaknat.. men icke. Så tänker faktiskt vänta tills det slutat regna, börjar bli som mamma.. haha! Hon sätter sig inte på en häst om det regnar typ en droppe i timman.. höhö.

Igår var jag iaf ute och red med min fina Becka§ Tamarillo var snäll heest som vanligt, hihi! Bamse var också snäll, men det brukar han ju vara när han har sällskap med sig, hehe. Men iaf så vart det bara skritt efterssom jag inte vill att Becka ska trava osv ute i skogen än, men men. Därför måste jag rida Tamarillo med ordentligt idag, typ långrunda. Kommer döö om det inte slutar regna :(

Imorgon drar iaf "helgkursen" för Marie igång. Ska vara uppe i Frösvi kl 9 tror jag, jättekul.. haha men ska bli riktigt kul faktiskt! Efter denna helgen lär jag väl aldrig vilja se Marie igen dock.. haha. Hon har en förmåga att ge mig världens träningsverk alltså.. Kommer inte kunna gå normalt på måndag när skolan börjar!

Annars.. ja igår firade jag och älskling våran 15 månadersdag! Eller vi firade inte direkt, haha :( Var med Becka hela dagen typ, sen vart det att dra till Blackstad och umgås med lite fina folk! Så blev inget "firande" för våran del. Äsch, har hundratals månadsdagar framför oss ändån ju ;)

Haha. Men oooorkar inte sitta här längre, vi hörs! :D
AHAHHA jättefin bild, typ.. 2 år sen? Haha, fin älskade cykel.. ;) Den har jag och Becka haft massa kul med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0