JAG HAR VÄÄÄÄRLDENS FINASTE HÄSTAR!

Det är verkligen helt sinnesjukt, förstår inte.. Har verkligen 2 kanonhästar, åh!! Blir så jävla glad så fort jag tänker på hur bra det gick idag. Kunde helt seriöst inte vara mer nöjd!

Bamse: 90 cm clearound, felfri rosett. Rätt så hyfsad runda ändå, lie hackigt och sådär, men men!
1 meter klass, fick ett pet i grundomgången men det var helt mitt fel, trots det räckte det till en 3e placering! det var bara 2 som gick till omhoppning, och jag hade snabbast tid i grunden.. så ja! :D Men idag har jag iaf fått bevis på en sak, den här hästen kan hoppa. Jag skohar inte, det kan han verkligen.

Men är suuupernöjd med bamse idag, trodde det skulle bli massa bråk osv, men icke! nÄr hur nöjd som helst, kunde inte gått bättre! Och dessutom var det ju våran första tävling tillsammans!

Tamarillo: 90 cm clearound, felfritt, rosett! Jättenöjd med den rundan, han knappt värma upp något alls innan efterssom jag hade 2 hästar så han var inte riktigt igång och så, men han var jätteduktig, plutten.
100 cm klass, felfria!!!! Både grundomgång och omhoppning, tog alla långa svängar osv, satsade inte på att vinna (Och dessutom glömde jag vägen.. heh.. ) Men det räckte iaf till en femteplats, HUR NÖJD SOM HELST! Min och Tamarillos första omhoppning i 100 cm någonsin och vi nollar hela skiten, åh!!!!

För er som undrar, det var alltså inte samma 100 cm klass jag startade med hästarna!! Efterssom det inte skulle bli så stressigt osv anmälde jag Bamse till den första klassen, och Tamarillo den andra :)

Men iuaf, är huuur nöjd som helst med dagen, helt otroligt! Åh! Älskar min mamma och alla andra som ställer upp på tävlingsplatsen, utan er skulle jag inte kunna syssla med sporten jag älskar!
Kort och gott om dagen: 4 klasser, 4 rosetter, 4 kanonrundor, 2 fantastiska hästar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0