MIn ängel <3

Tamarillo.

Världshistoriens finaste häst. Aldrig träffat en varelse som är lika underbar och speciell. Ljuger inte när jag säger att han är magisk, för det är han verkligen. Han är en ängel rakt igenom, en jävla hjälte. För andra, är han bara ett stort svart halvblod som kan sin sak inom hoppningen, men för mig är han så mycket mer än så. Han är en gammal tapper man, som har livsglädjen kvar. Han är en såndär som kommer kämpa till sista andetaget. En av dom få som alltid ställer upp och gör sitt bästa. Gammal, bestämd, envis och full av kärlek.

Jag älskar dig Tamarillo. Den dagen du inte finns här längre ska jag sörja varje dag, men jag ska också le åt alla dom saker vi hann uppleva tillsammans. Jag hoppas du har många år kvar här i livet.. mitt hjärta skulle krossas i tusentals bitar om du försvann.

Den bästa häst jag någonsin haft.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0