Nyss hemkommen från tävlingarna i Gamleby..

Har varit där och tittat på tävlingarna idag, kul! Träffade fina Ebba där också som var social med oss andra ett par timmar, fint! 


Hur som helst, verkligen skitkul att se ponnyderbyt alltså! Kommer ihåg när jag var med där för 2 år sen på Bella, saknar verkligen den tiden! Visserligen gick det inte bra där.. hon stannade på 5e hindret och jag flög av.. haha. Hade längtat efter den tävlingen hela året så vart skitbesviken, hehe.. Är ju en skitsvår bana på 25 hinder så tar man sig runt är det verkligen en prestation. Dock var det inte alls lika många som ramlade av/vägrade ut sig detta år som det brukar vara, ponnyryttarna kanske lärt sig rida lite bättre? Hoppas kan man ju.. Lider verkligen med ponnisarna vars ryttare sitter och sliter och drar.. usch!


Hur som helst, imorgon ska jag tävla själv! Blir att gå upp typ 6 på morgonen.. ZzzZ! Men ska iaf rida upp Bamse till Marie och dom idag efterssom vi ska dela transport med dom imorgon, blir lite smidigare så! Då får ju Amazing och Bamse lite tid på sig att lära känna varandra också, skitbra! Hoppas dom kommer överens bara, höhö.


Ska iaf rida med Ebba idag också, eller ja, tror det iaf! Hon bor ju i "grannhuset" till Marie och dom och har ju hästen i "stallet brevid" så vi ska väl mötas halvvägs eller något sånt :)


Annars.. har inget att berätta.. får väl se om jag uppdaterar något mer idag, men imorgon lär det nog inte bli något, isf hörs vi på måndag! :D


Wish me luck everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0