Svaren på frågestunden!

-Favoritämne i skolan?

Hm... vet faktiskt inte, haha. Men gympa är ju kul, och svenska också, för det mesta ;)

-Om du fick byta liv med en kändis för en dag, vem skulle du vara då och varför?

Haha.. har verkligen inte en blekaste aning. Någon med mycket pengar iaf, haha ;) Finns nog inte direkt någon kändis jag skulle vilja byta liv med faktiskt, är nöjd med mitt eget! :D


- Vart går ditt drömresmål?
Hm..  svår fråga. Men skulle nog vilja åka till Indien faktiskt! Eller ja, vill ju åka överallt, haha.

- Skulle du tänka dig att jobba/bo utomlands?
Absolut! Eller ja det beror ju på. Fick jag bra betalt, kunde ha med mig hästarna osv skulle jag inte tveka en sekund! Men skulle nog inte bara kunna lämna hästarna, kicken, mamma och allt här hemma.. höhö.

- om ja, i vilket land skulle du helst bo/jobba i då?
Det beror ju på vad jag skulle jobba med också.. men om jag skulle jobba med något som har med tex hästar att göra skulle jag ju välja ett land där ridsporten är stor, osv :)

- Hur länge har du bloggat?
Började blogga i Januari detta år. Bloggade ett tag innan också men tyckte inte att det var kul då, så slutade. Men ja, fick mig en "bloggkick" där i Januari och började blogga helt random.

- Läser/följer du många bloggar?
Njae, inte jättemånga direkt, endel! Men det blir ju typ kissies, dessies och dom där.. + dressyrmupparna och isabellanilsson! Sen polares bloggar och så där kikar jag in på ibland.
-Använder du string?
Haha, för att vara ärlig tycker jag inte att det är särskilt bekvämt, men visst det händer allt!

-Vad tänder du på hos killar?
Haha, väldigt olika faktiskt. Eller ja, vet inte om det finns något jag direkt tänder på, gillar ju killar för hur dom är, inte hur dom ser ut! Men utseendemässigt ska dom ju helst vara minst 10 cm längre än mig. Dom får inte vara alldeles för spinkiga heller, det ska finnas liiite att ta i! Vill ju inte direkt väga mer än min pojkvän.. höhö. Sen sitter inte lite muskler helt fel heller, haha ;) Men dom ska vara snälla, visa att dom bryr sig om en, gentleman! Och ja, bara vara allmänt snäll och trevlig helt enkelt! Det mest avtändande som finns är faktiskt sånna som tittar på porr när dom är upptagna!

-Vad är ditt mobilnummer?

Inte för att jag vet vad du ska med det till, men 070 52 62 432 ;p

Är det sant att jag ska få en kram nu? :D
Ja, antar det. Har jag sagt att du ska få en kram måste du ju få det också, haha.


Har du tänkt att tävla för Falken hela tiden ? :D <3
Haha vet inte direkt om jag tänkt göra det hela min livsstid direkt, men som det ser ut nu kommer jag göra det!Beror ju på hur bra det kommer gå för mig också. Om det går som jag vill, tycker jag personligen att det vore ganska häftigt att se någon som rider på typ tv som tävlar för lilla falken, haha! Sen om jag tar mig så långt, är ju tyvärr en fråga som ingen kan svara på!

vad tycker du om mig helt ärligt?:)
Helt ärligt... vet inte haha! Har inte träffat dig på så länge, snackar aldrig längre eller något, så vet inte. Men förr tyckte jag allt om dig iaf!


hur länge har du å kicken vart tillsammans?:)
Vi blev tillsammans den 18 maj 2010. Så, Ett år och 3 månader nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0