Tävlat idag!!

Och ja.. vad kan jag säga? ÄR SÅ SJUKT JÄVLA NÖJD SÅ DET FAN INTE FINNS! Hade ju bara med mig Bamse somsagt, Tamarillo fick stanna hemma :(

1 meter clearound: Stod i proportionen eller vad det heter att det skulle vara en klass? Ahja det var det inte, sjukt dåligt.. Men gick in på banan, gjorde en kanonfin runda och gick felfritt. Kom perfekt på alla hinder förutom sista, men men! Kände att jag verkligen kunde sitta där och rida honom genom banan, inte bara låta han springa på liksom! Så där vart det en vit rosett iaf :)

1 meter lagklass: Också en sjuukt fin runda måste jag säga! Han var lite piggare än förut så var svårt att rida ihop honom ordentligt, men han gick super ändå. Gjorde en sjukt stor miss på banan, han var i ett hinder så jag vänder mig om och kollar, haha. Han höll på att springa förbi nästa hinder men lyckades med nöd och näppe styra tillbaka honom, när han typ nästan passerat, haha. Men han hoppade, min fining <3 Iaf, jag, Nathalie och Ellinore 0ade alla 3 så vårt lag kom ju till omhoppning!

Dock var det inga andra lag som kom till omhoppning så vi behövde ju inte "slåss" om segern eller vad man ska säga, både ryttarna och hästarna var nog rätt trötta. Men iaf, fick gå in på banan och ta emot rosetter allihopa, sen höll Bamse på att bocka av mig på ärevarvet.. heh. Hade ju inte vart lite pinsamt eller så, HAHA.

Men iaf, är SJUKT nöjd med dagen, kunde verkligen inte ha gått bättre. Är så himla sugen på att starta 110 med honom nu. Han bara leker sig ju runt banorna på 1 meter, man känner hur löjligt han tycker att det är, haha! Så vi ska väl försöka hitta någon tävling i närheten där dom har 110 så ska vi åka och testa :) Bara jag lyckas hålla mig lugn och så är det ju inga problem :) Men får se hur det blir!

Iaf, tack alla för en sjukt rolig och lyckad dag! Framförallt till Marie och Nathalie för att vi kunde åka tillsammans med er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0