13 minus idag, fy fan :(

Fast o andra sidan, vi ska väl inte gnälla med våra 13 minus, i Sundsvall har de 28 minus.. hemskt!
Tycker verkligen synd om älsklings mamma som befinner sig där uppe, haha.

Men det var faktiskt riktigt skönt att rida idag, solen sken så det var rätt varmt faktiskt.
Drog ut en sväng med Tamarillo på ängarna så han fick se sig omkring lite, haha.
När vi skulle rida hem blev han jätterädd för något (vet dock inte vad.. ) och vände om, galopperade 2 menter ut i den djupa j¨vla snön och sen bara tvärstannade han, haha.
Sen gick han ner superfint på tyglen, typ som att han ville be om ursäkt, naw!
Han vet ju så väl vad som är rätt och fel, han vill liksom alltid att man ska vara glad på honom, så han blev jätteledsen när han gjorde fel (för en gångs skull) lilla gubben :,)

Men ja, sen när jag kom tillbaka fick jag en gratis hästskötare, haha.
Jessicas dotter var med i stallet och hon är galen i hästar, haha.
Slutade med att jag knappt fick peta på min egna häst för hon ville göra allt, naw.
Det enda jag fick göra var faktiskt att slänga på täckerna, men alla remmar skulle hon knäppa osv, så söt!

Tror hon blev lite smått kär i Tamarillo faktiskt :,)
Fast o andra sidan, vem blir inte det? ;)

Men ja, ska se till att käka en panpizza snart tror jag, håller på att dö av hunger jag lovaar.

.

MIN ÄNGEL!

Kommentarer
Postat av: ellinore u know

hahah, tuva... :)<3

så gullig. den lilla damen mot stora tamarillo lixom!

2011-02-25 @ 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0