14, det bästa som har hänt mig

Alltså shit, det finns verkligen sjukt många bra saker som har hänt mig, det är verkligen svårt att välja ut en sak.
Jag är med om jätte bra saker varje dag, men det här ska ju vara något speciellt liksom.
Men det går ju knappt att välja ju? Haha.

Självklart anser jag att älskling är en av dom absolut bästa sakerna som nånsin hänt mig.
Men jag anser även att Bellinda är en av dom bästa sakerna som hänt mig.

Det är så svårt att välja..

Båda dom har ju liksom varit så otroligt viktigt för mig, fast på så olika sätt.

Men jag vet faktiskt inte, antingen Bellinda eller Älskling.

Sen kan jag ju självklart inte jämföra älskling med en häst heller, haha.

För jag menar, även fast jag hade väldigt starka band med den hästen, så är de inte på samma sätt som jag har med älskling.
Älskling har jag ju fortfarande kvar hos mig, och det hoppas jag att jag alltid kommer ha.
Hon försvann efter ett tag, även fast mitt hjärta krossades när hon togs ifrån mig, så kan det inte jämföras med hur det skulle vara ifall älskling togs ifrån mig.
Det är liksom inte riktigt samma sak.
Även fast jag älskade den hästen över hela mitt hjärta..

Men jag vet faktiskt inte, ett svårt beslut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0