15, mina drömmar

Haha, vet inte riktigt hur jag ska tolka mina drömmar?

Liksom, vad jag drömmer om på natten, eller.. hur jag "drömmer" om att min framtid ska se ut.

Men kan ju tala om att jag inte brukar drömma något på natten iaf, HAHA.
Eller jo, det händer väl men inte speciellt ofta, och jag glömmer alltid drömmen så fort jag har vaknat, HAHA.

Men.. hur jag drömmer om att min framtid ska se ut..
Jag får väl ta det lite kort så, hehe.. annars tar det 20 år att skriva typ..

Jag vill få ett par ungar, typ 3 st kanske.
Vara gift med min fina älskling ( och han ska självklart vara far till alla barn :D)
Bo på en gård utanför en stad, där jag kan ha alla mina hästar osv.
Ridbana, ridhus, stora hagar, fina ridhus.
Sen vill jag såklart ha ett jobb där jag tjänar bra pengar.
Jag vill kunna tävla så mycket som möjligt, och bli så bra inom häst sporten jag bara kan ;)

hah, ja det var lite kort om hur jag vill att min framtid ska vara ;)




Haha, jag om ett par år :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0