18, min favoritdag.

Ja, alltså jag vet verkligen inte vilken min "favorit dag" är.
Jag är liksom 14 år, jag har upplevt ett par 1000 dagar, då är det ganska svårt att välja en favoritdag?
Det finns verkligen sjukt många att välja på, jag har ju bra dagar nästan hela tiden, haha :D

Men ja, sanningen är att jag faktiskt inte vet vilken dag som har varit min favoritdag bland dessa tusen dagar..

Typ som dagen jag och älskling blev tillsammans, helt klart en av dom bästa dagarna i mitt liv.
Fast när min lillebror föddes, det var också en av dom bästa dagarna i mitt liv.
När jag fick Bella, Sille, och alla andra som betytt väldigt mycket för mig, de klassas också som bra dagar i mitt liv,

Jag har helt enkelt varit med om för mycket bra saker för att kunna välja ut en bästa dag.

Orkar inte ladda upp nån bild, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0