19, detta ångrar jag mest

Det finns många saker jag ångrar här i livet.
Jag har gjort många saker jag verkligen skäms över att jag har gjort, vissa saker förstår jag inte vad jag tänkte på när jag gjorde dom..
Men alla gör dumma saker ibland, alla gör misstag, tur är att man lär sig av dom, och förhoppningsvis aldrig gör om dom.
Trots att jag bara är 14 år har jag gjort så otroligt många saker som jag ångrar så mycket..

Men det jag ångrar mest, det är faktiskt en sak som jag har gjort mot min egna pojkvän.
När jag tänker tillbaka, förstår jag inte hur jag kunde göra på det viset, hur jag kunde svika honom så mycket.

Innan jag och älskling blev tillsammans var vi vänner ungefär en månad.
Vi umgicks varje dag, hade jättekul tillsammans, raggade på varann, var helt enkelt på "G".

Trots att jag älskade honom väldigt mycket och var jättekär i honom blev jag tillsammans med en annan kille.
En kille som jag hade varit jättekär i länge, en som jag då var väldigt nära kompis med.

Jag och älskling fortsatte givetvis att vara kompisar trots att jag blivit tillsammans med den andra killen.
Vi var bara ihop i några veckor, sen förstod jag att jag begått ett stort misstag, att det inte var han jag älskade på riktigt, att det bara var.. jag vet inte.

Under de 3 veckorna vi var tillsammans levde min underbara fina älskling med ett krossat hjärta.
Han har berättat för mig att den dagen då den andra killen och jag blev tillsammans var en av de värsta dagarna i hans liv.
Han sa att han nog aldrig hade mått så jävla dåligt över en tjej..

Och det var jag som hade orsakat det här, jag hade krossat hans hjärta.
Hade jag vetat hur ledsen det gjorde honom, hade jag aldrig gjort så.

Trots det gav han inte upp, han fortsatte att ragga på mig, i hopp om att jag skulle förstå vad jag hade gjort, och inse att han var bättre för mig.

Och inte bara det att jag blev tillsammans med den där andra killen, han var en av älsklings absolut bästa vänner, och min också för den delen.

Efter att han och jag gjorde slut tog det inte lång tid innan jag och älskling blev tillsammans.
Jag var ju kär i honom hela tiden, det var ju honom jag ville ha, jag insåg det bara för sent.

Jag vet att älskling fortfarande mår piss över det jag gjorde mot honom.
Han säger att han litar på mig till 100, förutom när det gäller just den killen.
Så fort han är i närheten är älskling där vid min sida precis hela tiden, vilket är otroligt gulligt.

Han vet att jag aldrig skulle vara otrogen, han vet att jag tycker det är hemskt med folk som är det.
Men han är väl bara så jävla rädd för att få sitt hjärta krossat av mig, igen..

Och jag mår också dåligt av det när vi pratar om det.
Det gör ont i mitt hjärta att veta att jag har sårat honom så mycket, den som betyder mest av alla.

Fick jag chansen, skulle jag göra allting ogjort.
Då skulle jag följt mitt hjärta från början, jag skulle litat på min instinkt.
Det stod ju en kille där som bara väntade på att få ge mig kärlek, men jag såg honom aldrig.
Han stod där och bara ville att jag skulle bli hans, men trots det, svek jag honom.

Men idag är vi tillsammans, jag har insett att det är honom jag vill ha, att han är den rätta för mig.
Jag kommer aldrig släppa honom, jag älskar honom mer än allt annat..

Sen den där killen i fråga, han är en jättefin person, jag tycker om honom mycket, och det vet han om.
Han är en underbar vän, även fast vi inte pratar så mycket längre.
Han var inte den rätta bara, men det är inte hans fel.




Jag älskar dig mer än allt, Christian Jonathan Skagvard.








Kommentarer
Postat av: bella

naw, så jävla fint skrivet emma!

ni är så fina tsm! <3

2011-02-08 @ 19:16:46
URL: http://bellaalstam.blogg.se/
Postat av: Ellinoreawesome

aaw :`) som bella, så jävla fint skrivet!

Har nog aldrig sett nån som dig o kicken tsm.. alltid glada, när jag är i närheten iaf :) när du hade trillat av på Kmet, fått hjärnskakning alla runt omkring viskade: "nej men gud va har hänt!", "är hon okej".. det sista jag såg var hur du försökte sitta kvar men till slut föll till marken, jag vart så jävla rädd.. det är nog en dom gånger jag blivit "förskräckt" när otto dog och då när du trilla av.. jag sprang in på banan, landade vid din sida, och då för första gången brydde jag mig inte om min "jävla fina mountain horse stövlar" jag höll min hand på din axel och såg dina tårar och hur du höll allt du kunde om kickens hand.. sen när du fick höra att du skulle åka ambullans vart du som förstörd elr nåt. Det enda du sa va "nej, älskling, stanna" o sånt. jag började gråta för jag visste inte va som skulle hända.. Allt du brydde dig om var at kicken var vid din sida. jag har aldrig sett sån stark kärlek som mellan dig och kicken. jag menar det verkligen.



älskar dig emma <3!

2011-02-09 @ 11:17:20
URL: http://ellinoorenyberg.blogg.se/
Postat av: Kicken

NANANANANNANANA BÄBÄ VITA LAMM HAR DU NÅGON ULL AJ FAN VA DET KLIAR JA JA KÄRA MOR JAG HAR SÄCKEN FULL SÖNDAS KJOL ÅT MOR OCH SÖNDAS GREJ ÅT FAR OCH STRUMPOR TILL LILLE BROR



COULD WE PRETEND THAT AIR PLANES IN THE SKY KEEPS SHOOTING START!!!!



Älskar dig! <3

2011-02-10 @ 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0