20, den här månaden.

Ja, den här månaden har jag faktiskt inte många speciella eller ovanliga saker inplanerade.
Fast o andra sidan, man vet aldrig vad livet har att bjuda på ;)

Nästa måndag, den 14e februari ska vi med Jane till Vimmerby för slutmätning.
Efter det kommer man iaf inte behöva grubbla på om hon är ponny eller inte, skönt!
Dock lite sorgligt, inte så lång tid kvar tills hon åker hem nu ju.. :(

Nästa onsdag, ska jag, Becka och älskling troligtvis in till stan.
Blir att springa runt där ett tag, men ska även köpa en present till mig och älskling som snart firar 9 månader! :D


Nästa fredag, den 18e februari firar jag och älskling 9 månader tillsammans!
Är det inte ganska sjukt att tiden har gått så fort?
Jag menar, shit alltså!

Hm, ja det är nog faktiskt allt som finns inplanerat för tillfället!
Självklart ska jag fösöka rida så mycket som möjligt, umgås med älskling osv, fast den är ju vardagsrutiner så tänkte att jag inte behövde skriva ner dom, haha ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0