21, det jag älskar.

Det finns mycket jag älskar här i världen.

Men, jag älskar min mamma, jag älskar mina bröder, jag älskar Janne, jag älskar mina husdjur, jag älskar mina hästar, jag älskar älskling, jag älskar mina vänner.

Jag älskar mina kusiner och övriga släkten väldigt mycket.

Jag älskar godis, jag älskar läsk, jag älskar mat, jag älskar chips.

Jag älskar att tävla, jag älskar känslan av att gå in på en bana när alla ögon är riktade på en själv, jag älskar när man går in och oväntat vinner hela skiten.

Jag älskar att ställa upp för dom jag älskar, jag backar aldrig, jag finna alltid där när de behöver mig.

Jag älskar att sitta och kolla på tv med min mamma varje kväll när älskling har gått hem, det är alltid så jävla skönt att bara kunna sitta och prata med henne om vad fan som helst.

Jag älskar när Simon står och fixar håret i mitt rum på morgonen innan skolan. Då är det bara han och jag för ovanlighetens skull, jag älskar att vara själv med Simon.

Jag älskar när älskling tittar på mig med sina baby ögon och säger "Snälla älskling för min skull"

Jag älskar att jag är så jävla stolt över mig själv, jag vet att jag är bra precis som jag är, men jag går aldrig och skryter om det, det skulle aldrig falla mig in.

Jag älskar att vara personen som folk väljer att snacka med, jag älskar när folk litar på mig.

Jag älskar att ge igen när folk har jävlats.

Jag älskar långa uteritter med min fina brutta Ellinore, vi har alltid så jävla kul tillsammans.

Jag älskar alla damp stunder jag har haft med Becka, hon är guld värld.

Jag älskar när jag och mamma brukade vara i stallet i flera timmar i rad varje dag, bara stå och pyssla med hästarna, mocka skit osv.

Jag älskar att titta på skräckfilm med älskling så jag kan ligga och titta i smyg när det blir jätte läskigt.

Jag älskar att rida, det finns inget som får mig att känna mig mer fri.

Jag älskar att vara älskad av mina nära och kära, de är allt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0