23, det här får mig att må bättre.

Det finns många saker som får mig att må bra, sanningen är att jag inte är ledsen särskilt ofta.
Och när jag väl är ledsen, då är det älskling jag är arg på, och det är han som får mig att bli ledsen, men samtidigt är det han som tröstar mig sen.
Jag gråter nästan varje dag faktiskt, haha, men det är sällan jag är riktigt ledsen.
typ om jag och älskling bråkar så börjar jag alltid stor tjuta, men det är inte alltid jag är ledsen för det liksom.
Jag styr inte över när ja ska gråta, det bara kommer helt random, haha.

Men ja, ledsen.. det är jag faktiskt inte särskilt ofta, och när jag är det, då har jag älskling, min mamma, mina fina vänner och mina hästar som muntrar upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0