Äntligen är rummet klart..

Tog ett par timmar, men nu är det bannemig klart!
Rent och fint, precis som det ska vara ;)
Har till och med bäddat sängen, haha (a)
Tog mig dock typ 20 minuter att hitta nya lakan, mamma hade gömt dom väl -.-
Eller gömt och gömt, dom låg mitt framför ögonen på mig, men blind som man är ser man inte sånt..

Har också hunnit med att tjocka i mig nudlar tillsammans med min kära lillebror, haha :D
Jag är så king på att göra nudlar så det inte finns alltså.
Bara jag som brukar kasta dom på kylskåpet för att kolla om dom är klara? (a)
Det lärde jag mig av en kompis för väldigt länge sen, haha naw :,)

Sen kan jag ju bara säga det att,
Har ni något emot MIG, kom och säg det till MIG istället för att gå på MINA KOMPISAR när jag inte är i skolan.
Det är väldigt fegt och omoget.
Men som sagt, ska inte prata om er här, det tar vi i skolan imorgon istället :DDDDD
Säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0