Barnvakt ( y )

God morgon ;)
Sitter vid datan med min kära lille bror, haha xD
Är barnvakt, huhu..

Iaf, ska dra till bussen typ kvart över, och innan dess ska jag ut med hundarna.. måste nog skynda på lite, haha.

Efter skolan blir det Otto träning vid 7, kul! :D
Har även tvingat älskling att han ska följa med upp o kolla, hihi (a)
Men ja, hoppas att det går lika bra som förra gången, för då var hästen helt kanon alltså :,)

Men men, kan ju bara säga att jag saknar min älskling mest i hela världen också.
Men älskling, när du läser det här måste du svara på mina sms, det är fan skitjobbigt när du inte gör det..

Rackars unge till att aldrig ha mobilen i närheten.. -.-

Men men, ska fixa lite stuff nu, vi hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0