Dålig uppdate, igen..

Hejhej, sorry för dålig uppdate igår och idag men har inte haft tid ;)

Igår var vi hos morfar och mormor typ hela dagen, och sen var jag bara med älskling resten av tiden som var kvar när jag kom hem.

Men men, idag har jag inte gjort något speciellt.
Fick tillbaka spanska provet idag, alla rätt, snacka om att jag blev glad, haha :D
Alla rätt trodde jag faktiskt inte att jag skulle ha..

Idag är det alla hjärtans dag och jag och älskling är bara hemma som vanligt, haha.
Fast gjorde iaf ett "Alla hjärtans dag" kort till honom på bilden idag, gullig jag är ;)

Imorgon är det Otto träning vid 7 igen, kul!
Synd bara att träningarna är så sent, man är hemma vid typ 10 på kvällen, haha.
Ska försöka slänga in en träning för Marie snart också :D

Idag skulle vi ju åkt till Vimmerby och mätt Jane, men morsan ville inte åka när det var sånt piss väglag.
Tänk om något skulle hända liksom, det är inte ens våran häst.. ?

A juste, idag kom älskling hem med "Admin" tröjorna för de på lanet också!
Numera är jag officiellt admin, nice ;)
Kan ju tala om att tröjorna var skitsnygga, hihi.

Men men, nu ska jag vara social med älskling som sitter och kollar på tv, HAHA.

Vet inte om det blir något med bloggande idag, men det är ju sånt som märks :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0