En kommentar som min fina Ellinore skrev, gullunge!

aaw :`) som bella, så jävla fint skrivet!
Har nog aldrig sett nån som dig o kicken tsm.. alltid glada, när jag är i närheten iaf :) när du hade trillat av på Kmet, fått hjärnskakning alla runt omkring viskade: "nej men gud va har hänt!", "är hon okej".. det sista jag såg var hur du försökte sitta kvar men till slut föll till marken, jag vart så jävla rädd.. det är nog en dom gånger jag blivit "förskräckt" när otto dog och då när du trilla av.. jag sprang in på banan, landade vid din sida, och då för första gången brydde jag mig inte om min "jävla fina mountain horse stövlar" jag höll min hand på din axel och såg dina tårar och hur du höll allt du kunde om kickens hand.. sen när du fick höra att du skulle åka ambullans vart du som förstörd elr nåt. Det enda du sa va "nej, älskling, stanna" o sånt. jag började gråta för jag visste inte va som skulle hända.. Allt du brydde dig om var at kicken var vid din sida. jag har aldrig sett sån stark kärlek som mellan dig och kicken. jag menar det verkligen.

älskar dig emma <3!

Kände att jag var tvungen att svara i ett inlägg, hela världen förtjänar att veta hur gullig du är gumman!
Jag blir så satans glad när man får såna kommentarer, särskilt när de kommer från en person som du.
För du menade verkligen varenda ord du skrev, och det gör mig så glad att det fan inte finns.

Du anar inte hur mycket du betyder för mig, Ellinore Nyberg.
Du är en sann vän gumman, jag hoppas att du vet om det.
Du har liksom alltid funnits där och stöttat mig när jag har behövt det, jag uppskattar verkligen det ska du veta.
Skolan utan dig, det suger ska du veta!
Det är ju du som lyser upp mina dagar hela tiden, det är du som får mig att gå runt och le när saknaden av älskling kommer krypandes.

Du får mig att förstå att jag är fin som jag, jag behöver inte ändra på mig.
Du älskar mig ändå.

Tack för att du finns, min fina gumma. <3

Kommentarer
Postat av: ellinoree

älskar dig mest emma, finns ingen så bra som dig <3

tur att jag har en som dig, tack för att du är en sån underbar människa som alla vill va!



älskardig §

2011-02-15 @ 18:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0