..

Hejhej, var uppe med Tamarillo och Ladde i ridhuset förut idag.
Vi lät Jane vara hemma, Janne fick gå en sväng med henne istället ;)
Stackars Janne, hästen är ju galen, haha.

Men iaf, först red jag Tamarillo en stund i ridhuset, bara busade runt lite så han skulle få springa.
Sen skulle mamma hoppa honom lite, hahahaa.
Men det gick faktiskt jättebra, de tog sig över 50 cm till o med, hihi.
Visserligen skrek mamma, men men ;)
Kan slå vad om att ni kommer se henne på tv när hon hoppar 160 klasser inom en snar framtid.

Nu sitter jag hemma hos mig och kollar på tv med älskling.
Eller ja, han kollar på tv och jag bloggar, hihi.
Men han mår iaf bättre nu som tur är, stackarn!

Igår såg vi en film som hette The children, kan ju bara säga det att jag vill absolut inte ha barn längre!
Tur jag hade älskling där som kunde hjälpa mig att blunda med sitt hår, haha (a)
Själva filmen var inte så jätteläskig egentligen, men just att den handlade om barn som blir.. ah jag venne.
Men men, den var bra den.

Ahja, vi hörs väl senare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0