.................

Skulle haft träning med Tamarillo för Marie idag men det blev inställt, blir imorgon vid 1 istället ;)
Så red en sväng med Tamarillo på ängarna och älskling gick med Jane.
Hon hoppar och leker rövare hela tiden, men han lyckades hålla kvar henne iaf, haha.

Men nu sitter jag iaf hemma hos Tonek i Blackstad och bloggar, haha cooling.
Morsan hämtar oss här i kväll, gulleplutt till mamma jag har (a) <3

Annars har det inte hänt mycket idag, kollat skräckfilm med älskling, hah.

Är verkligen skitsegt att jag inte kan blogga så mycket, men men..
Blir bättre när lanet drar igång så jag bloggar mer, kan lova att det blir en jäkla massa bloggande då!
Shit, bara 2 dagar kvar tills lanet börjar? Zzzz

Men ahja, vi höres ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0