Fram och bakdelsvändningarna fungerade jättebra idag? :DD

Hejhej, sorry att jag inte skrivit något idag men har haft fullt upp, haha :D
Efter skolan drog jag till stallet direkt, sen blev det lite häng med Becka, ståhl och älskling.
När dom hade dragit blev det att dra hem till älskling och mysa sista tiden, naw! :,)
När vi var ute med Becka och Ståhl klättrade min apa till älskling upp io ett träd..
När han senare skulle hoppa ner lyckades han stuka foten också, stackare :(
Så nu kan han inte gå på foten heller, haha :(
Men nu sitter jag hemma hos mig, älskling är hemma hos sig och pluggar svenska, haha.
Bokrecension is the shit :D
Men men, lite mer om dagens ridpass nudå!
Först satt mamma upp på Ladde, visade lite hur jag skulle göra osv, sen satt jag upp och det fungerade galant!
Visst det var lite stelt osv, men det gick iaf!
Hästen har ju inte varit igång ordentligt på ett år, så hon var ju verkligen jätte duktig! :,)
Sen provade jag på Tamarillo och det fungerade förvånadsvis jättebra?
Han gjorde både fram och bakdelsvändningar utan några problem alls, haha.
Snacka om förändrat sen igår!
Men fick till flera bra vändningar åt båda håll så är jättenöjd :,)
Men men, vi hörs senare eller imorgon! ;)
Datan är jätte konstig så det går inte göra styckesindelning heller, haha.
Men det får se ut såhär nu ;D
Kan inte ladda upp bild nu heller, HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0