God morgon..

Är verkligen dö trött idag, haha.
Hade värsta äckliga drömmen inatt så vaknade typ 20 gånger eller något, haha.
Sen gick jag upp 20 i 6 också, (y)

Men men, har nyss fixat frukort till Rickard osv.
Ska dra  till bussen typ kvart över.
Och så får man åka en sväng till Blackstad också efersom Simon inte är hemma och kan följa med Rickard till bussen.
Han tycker det är läskigt att gå själv, stackarn :D
Fast det tycker ju jag också iof, HAHA.

Men men, idag är det tto träning uppe i Frösvi :D
Idag har jag gett mig fan på att det ska gå bättre än vad et gjorde förra gångn, hehe..
Men idag ska jag verkligen försöka göra precis som han säger, och inte bli så jävla tjurig av kritiken han ger mig.
Dålig vana, haha..

Idag ska vi spela handboll mot 9orna på gympan också, haha jag kommer dö.

Hihi på Onsdag ska jag och älskling in till stan.
Vi firar ju 9 månader tillsammans på fredag så jag ska köpa en present, hihi (a)
Får väl dumpa honom på donken eller något så länge, HAHA.
Först ska jag ju bara hitta affären jag ska köpa det i, har inte en blekaste aning om vart det ligger..
Ellinooooreee?

Ahja, vi hörs senare ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0