Haha, jag har inget att göra :(

Hejhej, sitter hemma hos älskling och är väldigt irriterad på honom kan jag ju tala om (y)
Han stukade ju foten igår och bara för det typ vägrar han att gå hem till mig? Haha..
Jag som till o med har tagit hit Rickards snowracer så jag skulle kunna dra upp honom..
Men icke sa nicke, envis som en åsna är ungen..

Älskling på bilden ;)

Kan ju ta och tala om att det gick superbra på spanska provet vi hade igår!
Får jag inte mer än ett G den här gången blir jag riktigt sur, haha.
Ett VG förtjänar jag, minst ;)

Känns som att jag glider isär från en av mina allra bästa kompisar mer och mer för varje dag som går..
Seriöst, att det kan bli sån jävla skillnad på bara två dagar?
Är väl för att Ellinore inte är i skolan, har ingen att vara med då, HAHA.
Men ja, that´s life.

Men men, vi hörs väl snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0