Har kollat film med älskling ;)

Nu sitter jag vid datorn igen, haha.
Men har nyss kollat film med älskling iaf, kommer inte ihåg vad den hette, men rätt bra var den :D

Ska snart dra hem till mig, blir att sova hemma inatt.
Älskling har fått för sig att han ska vara uppe till typ 4 inatt, hur fan ska jag orka det? :O
Han påstår att han har lättare att gå upp på morgonen om han knappt har sovit nått på natten, haha..
Så är det definitivt inte för mig iaf..
Sanningen är att jag och älskling nästan alltid går och lägger oss sjukt tidigt, vi är sällan vakna till länge än 12, hihi.
Och sen går vi upp typ 8 varje dag också, xD
Fast som sagt, går du upp tidigt får du ut mer av dagen ;)

Imorgon blir det att försöka rida Tamarillo en sväng.
Det är verkligen snorhalt på vägen, fast isen är ju inte så tjock längre, så förhoppningsvis går han igenom den.
Och om inte, får jag väl gå brevid honom upp till ridhuset eller något, haha.
Han är verkligen en sån där häst som man går och lutar sig mot när det är halt, naw :,)
Kommer ihåg en gång när jag skulle gå hem med honom från Frösvi.
I en backe ramlar jag omkull och kommer såklart inte upp, fast snäll som han är den gudomliga hästen så backar han och drar upp mig :,)
Sen resten av vägen hem gick jag och höll om hans nacke, gullhästen!
Tamarillo är verkligen en häst med ett hjärta av guld, den saken är säker!
Haha, gud vad jag älskar mitt fina, stora, bruna, gamla halvblod! <3

Men ja, slänger in en bild på Tamarillo som föl, så otroligt söt!
Dock var han väldigt "ful" i kroppen om man säger så, haha.
Värsta.. typ överväxt i bakdelen, haha :,)
Spinkisen ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0