Har nyss varit ute med..

Älskling, Becka, Ståhla och Jacob.
Gjorde inte så mycket, var typ ute och frös ihjäl lite smått bara, haha.
Men det är fina små barn det där :D

Iaf, nu sitter jag hemma hos älskling.
Han skulle spela en match lol med Tonek, sen ska jag övertala honom att kolla film med mig :D

Han ska ladda ner filmen Meangirls 2, är dö pepp på att se den :D
Troligtvis kommer den vara mycket sämre än ettan, men bara måste se den endå ;)
Älskling vill dock se ettan först, men den har jag sett typ 20 gånger minst :(

Kommer ihåg när jag och Lisa Halling den saknade j¨veln kollade på den typ varje dag när vi va, HAHA.
Vi kollade den seriöst nästan varje gång vi var, naw :,)
Gamla goa tider med en riktigt fin brutta alltså!

Hihi slänger in en bild på henne bara för att hon är riktigt grymt saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0