Hemma från skolan idag med..

Har fortfarande lite ont i huvudet så stannade hemma idag med.
Bättre det än att gå till skolan och vara dö sjuk dagen efter liksom..
Sen har jag troligen en trevlig magsjuka på G också, lillebror ligger och spyr och har sig..
Stackarn, magsjuka måste vara det värsta som finns alltså..

Men idag ska jag ta tag i mitt rum och se till så att det blir städat och fint iaf.
Ser ut som en jävla svinstia för tillfället, haha.
Det är kläder och shit precis överallt.. (y)

Var nyss ute med Simon på en promenad med hundarna, och konstaterade att det inte kommer gå att rida idag.
Vägen är totalt.. is överallt är det.
På vissa ställen gick det inte att gå överhuvud taget, haha.
Värre än igår iaf..
Men fortsätter det att vara plusgrader i några dagar lär nog snön försvinna snart, och då ska det ju ridas kan jag ju tala om :D
Älskar när det blir vår och snön precis har försvunnit, då är det jättemjukt på alla grusvägar och det går att galoppera precis överallt :,)
Ridmässigt är faktiskt våren den bästa årstiden på året, det ät inte för kallt, inga mygg osv.
Härligt!:D

Men nu ska jag se till att det görs något åt mitt rum.. hörs senare! :D



Har inga bilder på den här datorn, så får bli en på min söta lillebror som ligger och spyr just nu.. hah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0