Ingen rubrik här inte (y)

Har nyss kollat på en halv film med älskling, kan ju tala om att den sög.
Verkligen en av dom sämsta filmerna jag någonsin sett, haha.
Kommer inte ens ihåg vad den heter..

Iaf, älskling var nyss i Blaxta och skulle köpa lösgodis, men det var stängt :(
Stackarn åkte en mil i detta skitväder på moppe och så var det inte öppet, haha :(
Kan ju tala om att han var rätt så jävla iskall när han kom tillbaka.

Men iaf, han sprang nyss upp till duschen för att värma sig lite, gullungen.
Och nördig som jag ör ligger jag kvar i hans säng och bloggar, naw ;D

När älskling kommit ut ur duschen blir det troligen att dra hem till mig ett par timmar, men ska ju sova här ikväll :)

Vet inte vad detta inlägget var bra för, men nått var det säkert :D

Btw, tycker att ni suger lite på att kommentera?
Kom igen nu vadfan!

Kommentarer
Postat av: Komentarizten

( komentar )

2011-02-12 @ 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0