Ingen uppdate idag,

men har faktiskt varken haft tid eller lust, nu satte jag mig endast vid datorn för att älskling gjorde det, haha.
Vi ska snart spela sims, tjuhu! :D

Iaf, skulle ridit idag men när jag kom ner till stallet hade Tamarillo en lös sko.
Och ja, den var inte lite lös heller, alla sömmarna på ena sidan hade lossnat osv..
Så jag och älskling gick en sväng med Jane och Tamarillo, ochh hon skötte sig faktiskt jättebra!
Hon bara gick efter älskling som ett snällt litet lamm, hihi.
Började nästan gråta glädjetårar när hon var så duktig, min fina flicka :,)

Sen när jag kom hem från stallet ringde jag Helena, och då kom hon och fixade Tamarillos sko.
Tog henne bara en kvart att göra det, superbra!

Så ja, förhoppningsvis är hen inye öm eller något kan jag vara med på Ottoträningen på tisdag. :)

Nu sitter jag och älskling framför datorerna och håller på att designa vårat hus på sims, kommer bli döfint, haha.

Iaf, älsklings syster kom ner hit igår, jättekul att träffa henne igen faktiskt!
Hon ska bara kladdkaka idag, har hört av älskling att hon är mästare på det, hihi.

Men ja, nu ska jag hjälpa älskling med inredningen, vi hörs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0