Jane is going home.. :(

Haha, ja, nu har jag lugnat ner mig för nu fungerar internet igen xD
Fick ett litet ryck där, HAHA.
Men iaf, nu sitter jag och dunkar musik, Let´s go med K.Maro, weedigt fin låt faktist.
Martin var snäll och luånade ut sina hörlurar till mig, hihi.
Dock glappar de något förbannat, men men ;)

Iaf, förut idag pratade mamma med Janes ägare.
De bestämde att Jane skulle få åka hem i mars nångång, dock är det inte bestämt när.

Så satans sorgligt att hon ska åka hem, att det är så kort tid kvar nu..
Men jag vet ju det att hon får det bra när hon kommer hem igen, Madde och Jane har sånna starka band alltså..

Ska förbereda en bildbomb och en redig j¨vla text tills dagen då hon åker hem.
Det förtjänar hon, den underbara hästen..
Så ska väl sätta mig och kolla igenom lite bilder på henne nu..

peace..



Och ja, jag vet att Jane kan vara en riktig "Bitter fitta" ibland, men jag älskar henne faktiskt otroligt mycket, och jag vet att hon både uppskattar och älskar mig.
Hon visar inte alltid att hon faktiskt tycker om mig, därför tar jag alltid åt mig när folk säger saker om henne.

Så fram tills hon åkt och efter det, prata inte om henne, påminn mig inte, jag kommer sakna henne tillräckligt mycket som det är, ni behöver inte påminna mig.

Tiden vi har kvar vill jag bara kunna njuta av..

Kommentarer
Postat av: Ida Direll

Nej jag menade Elin Åsberg.

Och tack för komplimangen btw..

2011-02-24 @ 22:57:55
URL: http://idadirell.blogg.se/
Postat av: ellinore u know

du får tävla Ella och vinna skiten ur alla ist :)

finns alltid emma, de vet du §

skriv en hel jävla roman vettja :D haha

du får kela och njuta massa med henne nu sista stunderna <3

2011-02-25 @ 20:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0