Kanske blir lanet idag iaf.. -.-

Hihi, inlägget som älskling skrev, så gulligt :,)
Läste det inte förens nu, han lät mig inte läsa det igår, haha, gullbubbel.

Men iaf, verkar som att jag slapp undan magsjukan ganska bra trotsallt.
Har inte spytt nått mer och mår inte illa längre, nu har jag mest bara ont i huvudet, och för att inte tala om ryggen..
Men men, det är bra det :D

Idag ska jag inte göra ett skit, kanske följer med älskling upp till lanet iaf.
Idag ska vi ju bara vara där i ett par timmar, det riktiga lanet börjar ju inte förens imorgon, alltså ska vi ju sova hemma inatt.

Haha kan ju bara säga det att min mamma har räddat min dag (a)
På fredag skulle jag ha lagat maten på lanet.
JAG skulle ha lagat mat till 40 pers?
Liksom, makaroner och korvstroganof, som att jag kan göra det? Nää :o
Inte till 40 pers iaf, haha.
Men gullig som hon är mig mamma, så lyckades jag ju få henne att hjälpa mig, hihi :D

Tamarillo fick ett nytt täcke igår också, så ska ner till stallet senare och ta på honom det :D
Var 50 % rea på det, kostade 1200 i vanliga fall, men morsan gav bara 600 för det.
Bra deal? ;)
Dessutom är det skitsnyggt, hihi (a)

Tror jag ska vänta en dag till med att rida, känner mig som sagt fortfarande hängig osv.
Men imorgon får jag väl ta en liten tur med Tamarillo, hihi :)

Ahja, vi hörs väl senare ;)



Hihi, jag och Jane förra våren, "stans" snyggaste indianer kan jag ju tala om.
Det var maskeradhoppning i klubben och jag skulle självklart vara indian fick jag för mig, haha.
Iaf, hoppade 30 cm utan sadel, och 80 med sadel.
I första klassen (utan sadel) ramlade jag dock av efter mållinjen, HAHA.
Jag lyckades hålla mig kvar under hela banan på en halvt galen häst, men efter mållinjen bara.. struttade jag över huvudet på henne, lyckat? ;)

Men erkänn, vi var snygga som indianer? ;)

Finns filmer på youtube från tävlingen, vågar jag länka dom här? HAHA.
Iaf, jag har ju redan skämt ut mig som faaan, soo.. why not liksom ;)

http://www.youtube.com/watch?v=O66U3Uustmc 30 klassen där jag ramlar av efter mållinjen, HAHA. Dock är det ganska dålig kvalite, men det är ju filmat med mobil så ;)

http://www.youtube.com/watch?v=LatPssP3KwU&feature=related 80 klassen där jag lyckas hålla mig kvar, hihi (a) <3

Vet inte varför "länken" vart vit, men dom finns där, klicka vadfan ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinoreawesome, hah

HAHA, snyggt när du har trillat av och sen hörs: "o Jävlar!" xd hahahah



dueförbäst emma §

2011-02-23 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0