Kollat film med älskling :D

.. Den sista samurajen, så jäkla bra den är alltså!
Har sett den typ 1000 gånger nu känns det som, men man tröttnar aldrig på den! :o
Den är lika bra varje gång man ser den, haha :D
Fast jag gråter alltid ihjäl mig i slutet, vid sen sista striden när alla dör.
Fast jag tänker såklart bara så hästarna, HAHA xD
Sen är det aldrig fel med lite.. mys när filmen har slutat heller, haha :,)
Men men, nu ska jag sätta mig ock skriva inlägg nr 18, min favoritdag.
Och jag har inte en blekaste aning om vad jag ska skriva om. haha men det löser sig säkert :D

Absolut en film som alla måste se! :D
Och visste ni föresten att Tom Cruise som har huvudrollen i filmen bara är ca 167 lång?
Det syns inte iaf, haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0