Kom nyss hem från skolan..

Och är på riktigt pissigt humör kan jag ju bara ta och tala om.. jättekul verkligen.
Det mesta i skolan var bara piss, piss, piss och lite mer piss.
Är riktigt irriterad på somliga personer och dom vet själva vilka dom är.
Fast de har inget att lacka på mig för, man ska ju faktiskt kunna jobba på lektioner?
Ja, inte är det mitt fel att jag har humör och inte är rädd för att säga till folk iaf..

Men men, klockan 7 taggar vi träning för Otto! :D
Ellinore min gulleplutta kommer vara där och titta också, hihi (a)
Blir nog hur bra som helst ;)

Får inte tag på älskling heller, riktigt irriterande.
Om han inte börjar ladda mobilen ska jag fanimej se till att fixa en annan åt honom som man inte behöver ladda 40 gånger om dagen typ.
Men men..

Har inget mer att berätta, hörs senare ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0