Magsjuka, fyfan -.-

Har spytt som jag vet f'n inte vad hela natten, usch :(
Har verkligen mått skitdåligt hela dagen, bara sovit o spytt, blä.
Jag som trodde att jag slapp skiten som älskling hade, men icke då..

Förlanet börjar imorgon men kan ju säga att jag inte tänker åka dit.
Får väl se om jag orkar åka upp nån annan dag, men imorgon ska jag vara hemma och sova..
Hoppas älskling stannar hemma med mig bara, tror han har tänkt åka upp :(

Ahja, har verkligen inget kul att berätta, förutom att älskling har behandlat mig som en prinsessa idag, naw!
Han är verkligen bara för gullig mig lilla pojke, hihi.
Han skulle btw gästblogga åt mig idag, håll utkik för han är nere hos sig nu, haha ;)

Skulle ju tränat för Marie idag, men som sagt, det sket sig det också.
Ska boka in en tid så fort jag mår bättre, hihi.

Ahja, vi hörs kanske senare, om jag orkar vill säga..



Haha, sjukt gammal bild, men aja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0