Min älskling är BÄST BÄST BÄST! :D

Hejhej, sitter hemma hos älskling och vi är osociala med varsin dator, haha.
Men han fick skjuts hem av sin lärare så han kom vid typ 4, snacka om en bra överraskning! :D

Ska försöka övertala honom att vi ska göra te, det är ju satans gott ju ;)

Men men, idag är det fredag vilket betyder älskling älskling älskling hela natten lång!
Gud vad jag älskar helger alltså, haha :D

Ska försöka se ifall det går att rida en sväng imorgon också, snön borde ju ha "packat ihop" sig lite nu så de inte går rakt igenom den liksom.
Tamarillo behöver ju verkligen gå om han ska behålla den konditionen han har nu.
Är faktiskt ganska stolt över mig själv som lyckats hålla igång en häst i detta oväder, haha.

På söndag ska jag åka till Vimmerby och fira min söta morfar som fyller år idag ju ;)
Får bli en bild på världens mest saknade katt Mormor.
Konstigt att en katt heter Mormor, men det var ju precis vad hon var, en Mormor.
En helt underbar och fantastisk Mormor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0