Nyss kommit hem från skolan ;)

Tjenaretjenare.

Kom nyss hem från skolan, nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem, vid 5 :(
Men men, de är ju inte så många timmar kvar nu :D

Skolan var helt okej, eftersom en av mina bästa vänner har bestämt sig för att helt plötsligt byta sida har jag varit med Moa nu när Elli har varit sjuk, inte fel det heller.
Moa är en gullig unge hon, haha :) <3

Hovslagaren kom ju igår, min gulliga morfar var i stallet och tog in hästarna och allt, naw :D
Men dumma som vi var tog vi ju av snösulorna, HAHA.
Det var innan snöovädret kom såklart..
All is hade ju börjat försvinna osv, så vi trodde inte att snösulorna skulle behövas, men ack så fel man kan ha.
Kan inte rida på några dagar nu heller :(
Lena hade varit ute och ridit igår, och hon har 4 broddar i varje hov (vi har bara 2) men ändå kunde hon inte rida?
Hästen höll på att gå omkull flera gånger, så tror jag väntar ett par dagar, haha.
För övrigt, kan ju säga att min gulliga morfar fyller 71 idag!
Grattis ;)

Sen har vi faktiskt fått reda på varför datorn hemma är så damp.
Tydligen är det nån liten j'vel som sitter och försöker hacka sig in i den, dö kul -.-
Men tur att man har en lillebror vars pappa är ett datageni, så vi kan stoppa skiten hela tiden.
HAHAH morsan ringde till honom igårkväll när datan dampa ur och frågade vad hon skulle göra, HAHA.
Mamma och datorer alltså.. :,)
Ahja, vi höres ;)





HAHA, FAILBILD säger jag bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0