Saknart..

"Livet är intressant, i slutändan blir dina största smärtor dina största styrkor"




Fyfan alltså, det är helt otroligt vad jag saknar det där..
När det var du och jag, när du älskade mig, när jag älskade dig, när vi var 1, när vi var bäst.

Ibland känns det som att jag har förstört dig, det känns som att du aldrig kommer bli den du var.
Jag fattar inte vad jag tänkte med när jag ställde av dig, fast hade jag vetat hur du skulle bli, då hade det aldrig hänt.
Jag försöker komma på en lösning hela tiden, men jag hittar aldrig någon.
Du är en underbar häst Jane, det är inte ditt fel att du har sån jäkla energi, det är inte ditt fel att du har sånt temperament du har, det är inte ditt fel att jag inte har styrkan som krävs för att ta tag i det här.

Ibland känns det som att jag inte förtjänar att ha häst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0